Wednesday, July 4, 2007

My Family vs Hamster!

Aritu ari ape erk? Lupe lak =P Joe suro aku bwk hamster (yg 6 ekor tu) blk bangi sbb die praktikal. So....die cm xde mase plak nk jage bebdak hamster tu. Stat la mcm2 mende yg best ttg family aku n hamster. Hahahahah =P

Mama
"Bdak tu bwk blk tikus la. Tikus die warna warni" - dialog ant mama n abah time pagi bile nmpk sangkar hamster kat ruang tamu. time ni aku x bgn lagi. biase la. mrayau blk umah sampai kol 3-4am =P

Abah
"Dh mmg time ke tikus tu kluar? Kecik jer!" - dialog antara abah ngan aku bile ktorg prasan yg ade sekor ank hamster baru lahir. Pnh ke ade binatang lahir x cukop bulan? Hahahahah =P

Acik Ros
"Eh! Die dh ade anak la!" - dialog ant makcik aku ngan aku. Tp...time ni die tnjuk kat hamster jantan. "Telur" Hamster jantan mmg besa gile....Sgt aneh. Ktorg mase 1st time tgk pn takot. Ye la...mne la tao kn. Ade ketumbuhan ke. Wahahahaha. Acik plak tgk dr jauh die igt "telur" hamster tu anak die =P

Org Yg X Dikenali
"Woah! Tu yg besa tu ape? Mmg mcm tu ke?" - dialog ant org yg dtg nk amik sain pengesahan abah sbb die nk kawen. Sempat tu nk borak psl hamster ngan aku. Mase ni aku kat luar tgh bersihkan sangkar bebdak hamster tu. Die ni pn ckp psl hamster jantan. Ternyata hamster jantan ade daya tarikan tersendiri kn =P Eh eh! die ni bkn family member la. npe aku letak gak erk? =P

3 July.....
Same2 la kite menyedekahkan al fatihah kpd Jijah (ibu kpd hamster2 yg ade kat dlm sangkar tu skang) Upacara pengebumian telah selamat dijalankan selepas maghrib 3 july di dpn umah aku kat Bangi. Huhuhuhuu =P Jijah meninggalkan seekor duda, sekor ank bujang, n 3 ekor ank dara (eh, dara lg ke dorg tu? hahahah =P)